آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت برگزار می‌شود

آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت در رودبار جنوب برگزار می‌شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: جشنواره شعر و دلنوشته از سری برنامه های هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که هم زمان با این هفته در سطح جنوب کرمان اجرا شده است.
 
وی یادآور شد: این جشنواره با موضوع کانون خانواده، سبک زندگی، احسان و نیکوکاری و موضوعات مذهبی اجرا شد.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۲۲ اردیبهشت ماه بود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب تحویل دهند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: امروز پس از داوری های صورت گرفته به ۳ اثر برتر در زمینه شعر و ۲۱ دلنوشته دانش آموزان جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
 
وی نگاه ما در اجرای برنامه ها نگاهی عدالت محور است، عنوان کرد: سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان همراه با جشنواره مختلف است که هر یک از این جشنواره ها به میزبانی هر یک از هفت شهرستان جنوبی کرمان برگزار می شود.

پایان پیام/ 586