شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان تشکیل می شود

شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان تشکیل می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: با توجه به اهمیت تبیین سیاست های دولت در زمینه اصلاح ساختار اقتصادی کشور بنابراین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شورای اطلاع رسانی در تمامی شهرستان های جنوبی تشکیل می شود.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری دومین نشست شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی جنوب کرمان، خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت تبیین سیاست های دولت در زمینه اصلاح ساختار اقتصادی کشور بنابراین از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شورای اطلاع رسانی در تمامی شهرستان های جنوبی تشکیل می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: از آنجایی که بیشترین نفع از اصلاح نظام یارانه ای متوجه دهک های کم درآمد و مناطق کم برخوردار می شود ضروری است که این مهم به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
 
وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور هم سو با رسانه های معاند و منافقین و سلطنت طلبان درصدد هستند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و ناامید کنند.
 
مسلمی مهنی با بیان این مطلب که باید از فضای مجازی برای مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان بیشترین بهره را برد، اضافه کرد: در نظر داریم از ظرفیت های موجود اعم از هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه در تبیین اصلاح نظام پرداخت یارانه کمک بگیریم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: امروز لازم است هر کس که علاقه ای نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دارد وارد عرصه جهاد تبیین شود و به کمک دولت بیاید تا دست دلالان و عده ای رانت خوار از سفره مردم کوتاه شود.

پایان پیام/ 586