برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت فرهنگی است

برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت فرهنگی است

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: برگزاری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت در اجرای فعالیت های فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۵ اردیبهشت ماه آئین اختتامیه جشنواره شعر و دلنوشته قرآن و عترت جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار برگزار شد.
 
بهرام مسلمی مهنی در این آئین، گفت: این برنامه در هفته قرآن و عترت ریل گذاری شده است و کلیه شهرستان ها از این برنامه بهره می برند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این اداره کل با تکیه بر فرهنگ عمومی و جهاد فرهنگی ریل گذاری جدیدی در توسعه فرهنگی منطقه را در دستور کار قرار داده است.
 
وی اظهار کرد: برگزاری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت در شهرستان ها نشان از رعایت عدالت در اجرای فعالیت های فرهنگی دارد.
 
مسلمی مهنی تاکید کرد: در چیدمان نیروهای اداره کل، استفاده از ظرفیت نخبگان کل جنوب استان مد نظر قرار خواهد گرفت.
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این که برای اولین بار عدالت فرهنگی در حوزه اعتبارات لحاظ شده است، تصریح کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نگاه بر فرهنگ عمومی بوده و این مهم را اولویت اول خود قرار داده است.
 
وی با تاکید بر این که تلاش کردیم تصدی گری را حذف کردیم، اظهار داشت: نگاه حاکمیتی و سیاست گذاری فرهنگی را حذف کردیم و نگاه نظارتی را دنبال می کنیم.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: در شکل گیری زیر ساخت های فرهنگی قصد داریم با افزایش تعداد موسسات فرهنگی گامی را بر داریم تا بتوانیم از فعالیت های فرهنگی در منطقه حمایت کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: رودبار جنوب سرمایه های فرهنگی بزرگی دارد که برای جنوب کرمان افتخارآمیز هستند.

پایان پیام/ 586