آغاز سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان

آغاز سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
نرگس شیخ اسدی گفت: سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب است که امروز در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد برگزار شد.

«نرگس شیخ اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: نشست های سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب است که امروز در ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد برگزار شد.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ابراز کرد: این نشست ها در شهرستان کهنوج با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج برگزار شد.
 
وی بیان کرد: اولین نشست سبک زندگی اسلامی و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در شهر کهنوج و با حضور پر رنگ معلمان برگزار شد.
 
شیخ اسدی افزود: دومین نشست نیز مختص طلاب حوزه علمیه ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار شد‌ که همراه با پرسش و پاسخ به شبهات آنها بود.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان اظهار کرد: سومین نشست نیز با حضور اساتید حوزه علمیه در شهر کهنوج برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در نوبت عصر نیز نشست سبک زندگی اسلامی و تبیین امر به معروف و نهی از منکر ویژه مربیان و مدیران موسسات قرآنی و همچنین مدیران خانه های قرآنی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.
 
شیخ اسدی یادآور شد: این نشست ها با سخنرانی حجت الاسلام مددی از اساتید دانشگاه و حوزه و حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه برگزار شد.
 
دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان عنوان کرد: سعی کردیم از ظرفیت هفته قرآن و عترت برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف با سبک زندگی اسلامی و راه های امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر قطعا به کاهش معضلات اجتماعی کمک می کند.

پایان پیام/ 586