اقدام جهادی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» در تعمیرو رنگ آمیزی امامزاده «محمد (ع)»

اقدام جهادی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» در تعمیرو رنگ آمیزی امامزاده «محمد (ع)»

تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در یک حرکت جهادی اقدام به تعمیر و رنگ آمیزی بخشی از امامزاده «محمد (ع)» جهرم کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه جهادی «شهید نعمتی» متشکل از بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم، در زمینه های مختلف اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در راستای خدمات رسانی به اقشار محروم جامعه کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این گروه جهادی اقدامات مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را در عرصه های گوناگون و به منظور محرومیت زدایی از مناطق محروم شهر و روستا در برنامه خود دارد.

 

وی بیان کرد: در آخرین اقدام گروه جهادی «شهید نعمتی»، بهسازی بخشی از امامزده «محمد (ع)» شهر جهرم در دستور کار قرار گرفت که مراحل اجرایی آن به همت بچه های مسجد انجام شد.

 

نیکجو عنوان کرد: جوانان کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در این اقدام جهادی، تعمیر و رنگ آمیزی بخشی از اتاق های این امامزاده را بر عهده گرفته و آن را به اتمام رساندند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در پایان با قدردانی از تلاش و همت بچه های مسجد در اجرای برنامه های جهادی خواستار تداوم این همکاری ها در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان و مستمندان شد.

 

پایان پیام/ 691