۱۸ بسته گوشت نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» میان محرومان شهرستان گراش توزیع شد

۱۸ بسته گوشت نذری به همت کانون «امام رضا (ع)» میان محرومان شهرستان گراش توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» تعداد ۱۸ بسته گوشت نذری میان خانوادهای محروم توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: در دهمین فوق برنامه کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در سال جدید که به منظور دستگیری و حمایت از افراد و خانواده های کم بضاعت انجام می شود، طرح تهیه و توزیع گوشت نذری به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این اقدام خیرخواهانه و به همت بچه های مسجد، تعداد 18 بسته گوشت نذری تهیه و میان خانواده های محروم و نیازمند توزیع شد.

 

وی بیان کرد: بسته های گوشت در این طرح، با هزینه 21 میلیون ریال تهیه شد که توسط خیران محلی تامین شده است.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه وعام المنفعه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در قالب فوق برنامه های این کانون انجام شده که از ابتدای سال تا کنون تعداد 9 فوق برنامه در راستای کمک رسانی به خانواده های محروم تحقق پیدا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از تلاش های بچه های مسجد و خیرانی که با همت خود در یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای خدمت رسانی به افراد و خانواده های کم بضاعت و محروم شد.

 

پایان پیام/ 691