پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در جیرفت اجرا می شود

پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در جیرفت اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
ایمان عباس زاده گفت: ایمان عباس زاده گفت: پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در شهر جیرفت برگزار می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در شهر جیرفت برگزار می شود.

 
مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت در این باره، افزود: در این پویش قرار است دانش آموزان دختر و پسر دهه های هشتاد و نود را دور هم جمع کرده و سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کنیم. 
 
وی بیان کرد: در همین راستا با انتشار فراخوان پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده، دانش آموزان علاقمند در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه از طریق پیام رسان واتس آپ نام نویسی کردند.
 
عباس زاده ابراز کرد: در ابتدا در نظر داشتیم با حضور ۳۱۳ نفر از دانش آموزان این سرود را اجرا کنیم اما با توجه به استقبال بی نظیر دهه هشتادی و نودی ها به طوری که از شهرستان عنبرآباد نیز متقاضی داشتیم، پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده با ۵۰۰ نفر اجرا می شود.
 
مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ادامه داد: برای آمادگی این ۵۰۰ نفر دانش آموز بخشی از تمرینات به صورت مجازی و بخشی نیز به صورت حضوری است.
 
وی اظهار کرد: از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای مکان تمرین سرود و همچنین اجرای آن هستیم تا شرکت کنندگان در این پویش بتوانند بهترین اجرا را داشته باشند.
 
عباس زاده در خاتمه عنوان کرد: اجرای پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده یک کار دلی به عشق حضرت ولی عصر (عج) و همچنین حرکتی فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان  است.

پایان پیام/ 586