سرود «سلام فرمانده» در کانون «الزهرا (س)» جهرم اجرا می شود

سرود «سلام فرمانده» در کانون «الزهرا (س)» جهرم اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
حضوری از هم خوانی گروهی سرود «سلام فرمانده» توسط نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات دانش آموزی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به صورت هفتگی با حضور نوجوانان عضو این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در برنامه این هفته هیات دانش آموزی، و در یک حرکت نمادین، قرار است سرود «سلام فرمانده» توسط شرکت کنندگان در این برنامه به اجر در آید.

 

وی با اشاره به اینکه سرود سلام فرمانده زبان حال نوجوانان دهه نودی با امام زمانشان است، خاطرنشان کرد: این سرود زیبا با حضور کودکان دهه نودی در اکثر شهرهای کشور در حال اجرا است.

 

حضوری با اشاره به اینکه در این برنامه علاوه بر اجرای سرود، مداحی میرزایی ذاکر اهل بیت (ع) نیز انجام می شود، عنوان کرد: این برنامه از ساعت 21 روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان از عموم نوجوانان مسجدی شهرستان برای شرکت در این محفل و مجلس معنوی دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش شبستان، بعد از واکنش دشمن علیه این سرود زیبا و اهانت و حاشیه سازی بنابراین فعالان جبهه فرهنگی در سراسر کشور در اقدامی آتش به اختیار این سرود را اجرا کردند.

پایان پیام/ 691