تهیه یک دست سیسمونی نوزاد برای خانواده نیازمند به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

تهیه یک دست سیسمونی نوزاد برای خانواده نیازمند به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
مقتدری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» یک دست سیسمونی کامل نوزاد برای خانواده کم بضاعت تهیه شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: یازدهمین اقدام فوق برنامه خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش به یک خانواده محروم اختصاص پیدا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: این اقدام خداپسندانه تهیه یک دست کامل سیسمونی برای یک خانواده محروم بود که مسجدی ها مانند دیگر کارهای خیر در این امر خیرخواهانه سهیم شدند.

 

وی بیان کرد: این دست سیسمونی شامل انواع لباس های نوزاد و اقلام بهداشتی و ضروری کودکان بوده است.

 

مقتدری عنوان کرد: برای تهیه سیسمونی هزینه ای افزون بر یکصد میلیون ریال صرف شده که به همت خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد تامین شده است.

 

وی از تلاش های بچه های مسجد و خیرانی که با همت خود در یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای خدمت رسانی به افراد و خانواده های کم بضاعت و محروم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه وعام المنفعه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در قالب فوق برنامه های این کانون انجام شده که از ابتدای سال تا کنون تعداد 11 فوق برنامه در راستای کمک رسانی به خانواده های محروم تحقق پیدا کرده است.

 

پایان پیام/ 691