آموزش شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان کانون «منتظران نور»

آموزش شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
نیکجو گفت: تاکید بر درس خواندن و شیوه مطالعه موضوع کلاس مقطع نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم بود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نیاز کشور به افراد تاثیرگذار در هر فنون و حرفه ای برای توسعه، عمران و آبادانی این مرز و بوم مسئله ای است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: لازمه رسیدن به این مرحله از تاثیرگذاری، آموختن و علاقمندی به یادگیری از همان ابتدای کودکی است.

 

وی بیان کرد: نوجوانان را باید به درس خواندن و مطالعه علاقمند کرد تا مسیر روشنایی را آموخته و برای رسیدن به اهداف تعالی پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیمایند.

 

نیکجو ادامه داد: این هدف سبب شد تا کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در کلاس های هفتگی خود، نسبت به درس خواندن بچه های مسجد و شیوه مطالعه کردن تاکید داشته باشد.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را مرکزی برای پرورش افراد موثر برای جامعه برشمرد و عنوان کرد: آنچه اهمیت دارد تقویت روحیه تعهد و تخصص در بچه های مسجد در راستای شکوفایی ایران اسلامی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری با توجه به ایام امتحانات بچه های مسجد، نسبت به مطالعه و درس خواندن آنها تاکید و اهتمام ویژه دارد.

 

پایان پیام/ 691