مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است

مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین عملکرد بچه های مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان دانش ساری در بحث تهیه و توزیع کمک های مومنانه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند، گفت: مسجد بهترین مکان برای ارائه خدمت بی منت به نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳۰اردیبهشت) در نشست با نمازگزاران و هیات امنا و امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان دانش ساری ضمن تحسین عملکرد بچه های این مسجد در بحث رزمایش مواسات و همدلی، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، مرکز نیکوکاری  و... ، اظهار کرد: همگرایی در این مسجد باید برای سایر مساجد الگو باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) شایسته تحسین است، افزود: حضور فعال گروه‌های جهای در این مسجد هم نیاز است و هم جاذبه دارد.

 

وی اظهار کرد: یک مسجد سرزنده فعال لازمه آبادی یک منطقه است، فلفسه اصلی مسجد عبادت است در کنار آن توجه به ابعاد سیاسی و اقتصادی لازمه یک مسجد انقلابی است، خداوند دوست دارد مومنان در کنار عبادت در امورات سیاسی و اجتماعی نیز حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تشویق بچه های مسجد برای تحصیل در حوزه های علمیه مهم و ارزشمند است، اظهار امیدواری کرد: اعضای این مسجد در فعالیت های قرآنی نیز همانند سایر حوزه های صاحب و نام و نشان شود.

 

وی بر لزوم تنوع بخشی به فعالیت های مسجدی نیز تاکید کرد.

پایان پیام/ 286