تربیت نیروهای متعهد و انقلابی، شاه بیت فعالیت کانون های مساجد باشد

تربیت نیروهای متعهد و انقلابی، شاه بیت فعالیت کانون های مساجد باشد

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۱
حسنی با اشاره بر ضرورت تربیت نیروهای متعهد در سایه مساجد اظهار کرد: تربیت نیروهای انقلابی، شاه بیت برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بازدید از کانون های فرهنگی و هنری امام جواد(ع) روستای شویر وکانون فرزانگان روستای رحمت آباد شهرستان خرمدره با اشاره بر ضرورت تربیت نیروهای متعهد در سایه مساجد اظهار کرد: تربیت نیروهای انقلابی، شاه بیت برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشد.

 

امراله حسنی با اشاره به اجرای برنامه های موثر در جذب جوانان به مساجد خاطرنشان کرد: لازم است برای اوقات فراغت کانون های مساجد یک رزمایش اجرا شود.

 

در ادامه مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری فرزانگان به اجرای کلاس های طراحی و خوشنویسی در این کانون اشاره کرد و گفت: این مسجد در سامانه فهما نیز حضور فعالی دارد.

 

کاظم زاده با اشاره به همکاری کانون فرهنگی و هنری فرزانگان با مجریان طرح هجرت در این روستا گفت: تلاش می شود با اجرای برنامه های جذاب، زمینه حضور بچه های روستا در کانون را فراهم کنیم.

 

مدیرمسئول کانون امام جواد(ع) نیز در سخنانی از اجرای برنامه های متنوع بالاخص دوره های کشف استعدادهای بچه های مسجد خبر داد و گفت: در این کانون هفت مربی، دوره های آموزشی را برای بچه های مسجد اجرا می کنند.

 

وی اضافه کرد: دوره آموزشی کشت زعفران برای خانم های خانه دار این روستا توسط کانون اجرا شده است و درحال حاضر برای بانوان روستا اشتغالزایی ایجاد شده است.

پایان پیام/ 693