انتشار ویژه نامه «شهر خورشید» بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

انتشار ویژه نامه «شهر خورشید» بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱
شفیعی از انتشار ویژه نامه «شهر خورشید» بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از انتشار ویژه نامه «شهر خورشید» بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات افتخار آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس است و باید اهمیت عملیات فتح خرمشهر را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه سوم خرداد 1361 یک حماسه ملی و در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تمام تلاش دشمنان ایران اسلامی، القای فضای یاس و ناامیدی در بین مردم است و این در حالی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند هر جا که برای دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی نیاز باشد، در صحنه حضور خواهند داشت و امروز پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه چهلمین سال حماسه بزرگ و کم‌نظیر آزادسازی خرمشهر در حقیقت فرصت خوبی برای بررسی و شناخت ابعاد پیدا و پنهان این حماسه بزرگ است، خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین و عظیم ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی در واقع دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است و امروز جهاد تبیین مهمترین و مؤثرترین راهکار در برابر با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در جنگ روانی و جنگ شناختی است و همه وظیفه داریم حماسه‌های دفاع مقدس را با جهاد تبیین به نسل جوان جامعه منتقل سازیم.

شفیعی با اشاره به اینکه مهم ترین نقطه عطف استراتژی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس فتح خرمشهر یا عملیات «بیت المقدس» است، تصریح کرد: عملیات «بیت المقدس» در واقع آخرین حلقه از استراتژی آزادسازی سرزمین های اشغالی کشور بوده که به تامین تمامیت ارضی کشور انجامید و علاوه بر آن مهم ترین منطقه استراتژیک جنگ را از اشغال دشمن آزاد ساخت و جمهوری اسلامی ایران را در موضعی کاملاً برتر قرار داد.

وی از انتشار ویژه نامه «شهر خورشید» بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و گفت: در این ویژه نامه مطالبی همچون اهمیت فتح خرمشهر، عملیات «بیت المقدس»، آزادسازی خرمشهر در کلام امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و ... به چشم می خورد.

 

پایان پیام/ 130