برگزاری یادواره لاله‌های آسمانی محله سنگ‌بست ماسال

برگزاری یادواره لاله‌های آسمانی محله سنگ‌بست ماسال

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱
سوات‌پور از برگزاری یادواره لاله‌های آسمانی محله سنگ‌بست ماسال همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» خبر داد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت پیشاپیش سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: یادواره «لاله‌های آسمانی» محله «سنگ‌بست» ماسال، روز جمعه (۶ خرداد) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌بن‌ابی طالب(ع) این محله برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال افزود: این مراسم با سخنرانی سردار«حمزه فلاح» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و با مدیحه‌سرایی «ابوذر روحی» تهیه‌کننده سرود «سلام فرمانده» برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: همچنین پویش و اجتماع دهه هشتادی‌ها و نودی‌های شهرستان همراه با یادواره شهدای سنگ‌بست ماسال در این مسجد برگزار می‌شود.

 

سوات‌پور با تاکید بر لزوم مردمی بودن یادواره های شهدا تصریح کرد: شهدا متعلق به عموم مردم هستند و در دل‌های فرد به فرد آحاد جامعه جای دارند، و بر همین اساس آنچه که بر ماندگاری یادواره‌ها و جامعیت آن می افزاید، مشارکت حداکثری و نقش آفرینی خود مردم، سهیم شدن آنان در برنامه ریزی‌ها، هماهنگی ها و اجرای مراسم و در اصل برگزاری مراسم با مسئولیت خود مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با زیر پا گذاشتن ارزش‌های اسلام، آزادی ظاهری غرب را برای ما متجلی كنند، اما مردم غیور ایران حفظ ارزش‌های دینی را از جانشان نیز عزیزتر می‌دانند.

پایان پیام/ 526