اجرای سرود «سلام فرمانده» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار

اجرای سرود «سلام فرمانده» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱
وحدانی گفت: همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سرود «سلام فرمانده» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار اجر اشد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سرود «سلام فرمانده» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار اجر اشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: این سرود با حضور دهه نودی‌های کانون زینبیه(س) خشکرودبار و الغدیر تالش محله برگزار شد.

 

وی گفت: همچنین همزمان با سوم خرداد دهه نودی‌های کانون زینبیه(س) با گلباران و قرائت فاتحه بر مزار شهید نازعلی وحدانی سالروز حماسه آزادسزی خرمشهر را گرامی داشتند.

 

 

وحدانی تصریح کرد: سرود سلام فرمانده با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه نودی‌ها به امام زمان (عج) در این کانون اجرا شد و سبب استقبال دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: بنا به صحبت‌های "روحی" خواننده این اثر، مضمون ابیات سلام فرمانده در خور نیاز‌های روز نوجوانان در عصر جهاد تبیین است و در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و منتظر صحبت شده، ولی در سلام فرمانده به مسائل بخشش و آمادگی قرار گرفتن در صف یاران امام و سربازی آقا توجه شده است.

 

پایان پیام/ 526