نشست مدیران کانون های مساجد شهرستان قیروکارزین با عنوان «مسجد؛ هسته مقاومت» برگزار می شود

نشست مدیران کانون های مساجد شهرستان قیروکارزین با عنوان «مسجد؛ هسته مقاومت» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی از برگزاری نشست مدیران کانون های مساجد شهرستان قیروکارزین با عنوان «مسجد؛ هسته مقاومت» خبر داد و گفت: این نشست با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرمانداری شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به منظور عرض خداقوت و قدردانی از تلاش ها و زحمات ارزنده مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های استان فارس برنامه ریزی شده است که هر هفته نشست «مسجد؛ هسته مقاومت» را در یکی از شهرستان ها استان برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: فردا پنجشنبه پنجم خردادماه شهرستان «قیروکارزین» میزبان این نشست است که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن فرمانداری شهرستان برگزار می شود.

وی همچنین گفت: در این نشست از فعالیت مدیران کانون ها با اهدای لوح تقدیر به عمل خواهد آمد و برنامه بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهدای شهرستان قیروکارزین» مسجد «امام جعفر صادق (ع)» شهر «قیر» نیز انجام می شود.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به فعالیت 24 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان قیروکارزین، افزود: از این تعداد 18 باب کانون در مناطق شهری و 6 باب نیز در مناطق روستایی شهرستان مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/ 130