برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق (ع) در جهرم

برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق (ع) در جهرم

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام دهقانی از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در مساجد و هیات های مذهبی شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهبی جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین های سوگواری و عزاداری در مساجد، تکایا و هیات های مذهبی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: این آیین ها به صورت حرکت دسته جات سینه زنی نیز همراه است که روز جمعه همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، از حسینیه مرحوم آیت الله «سید حسین آیت اللهی» آغاز و به سمت مصلی جمعه جهرم ادامه پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت 12 و محل تجمع آن نیز بلوار «امام خمینی (ره)»، حسینیه آیت الله آیت اللهی است.

 

حجت الاسلام دهقانی عنوان کرد: همچنین هیات های مذهبی شهرستان جهرم در شب شهادت امام صادق (ع) میزبان محبان و دوستداران اهل بیت (ع) هستند.

 

وی ادامه داد: این آیین پنجشنبه شب در هیات «امام حسن مجتبی (ع)» در شهرک «انقلاب» و هیات «مکتب الزهرا (س)» در امامزاده «عبداللطیف» برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: همچنین مساجد سطح شهر نیز به همین مناسبت با برگزاری آیین های سخنرانی و مرثیه خوانی در عزای حضرت امام صادق (ع) به سوگ می نشینند.

پایان پیام/ 691