خاستگاه اصلی انقلاب، مسجد بود

خاستگاه اصلی انقلاب، مسجد بود

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۱
قانعی گفت: خاستگاه اصلی انقلاب، مسجد بود و راهی به جز بازگشت به مسجد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امشب (چهارشنبه ۴ خرداد) در بازدید از مسجد «صاحب الزمان (عج)» گفت: بسیاری از خاطرات فعالیت مسجدی در این فضا برای من تداعی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در مورد خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اشاراتی فرمودند، تاکید کرد: خاستگاه اصلی انقلاب، مسجد بود و راهی به جز بازگشت به مسجد نیست و بچه مسجدی ها در کنار هم به فعالیت می پردازند و پویا می شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه در مساجد روح قیام در راه خدا همواره رونق داشته است و این مورد را ما روز از شهدا به عاریت گرفتیم، اظهار کرد: گام به گام که کار پیش می رود مساجد خود را بیشتر نشان می دهند و امیدوارم محکم تر از قبل با فعالیت بیشتر به اهداف انقلاب و نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نزدیک شویم.

بر اساس این گزارش در ادامه، «سید رسول موسوی نژادیان» هم گفت: روحیه جهادی و انقلابی در مسجد شاهد بودیم و این مسجد در حوزه فعالیت های فرهنگی، جهادی و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر می تواند الگو باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در بین کانون ها عدم تبادل تجربه است و کانون هایی هستند که در بخش هایی به عنوان الگو هستند و برخی کانون های دیگر در بخش های دیگر الگو هستند که می توان با این هم افزایی به نقاط مناسبی رسید و یک کانون در شهر قم با این رویه به آنجا رسید.

پایان پیام/ 130