تشکیل قرارگاه های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

تشکیل قرارگاه های فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: یکی از اقدامات این ستاد، راه اندازی قرارگاه های فرهنگی با محوریت کانون های معین است تا از این طریق به رسالت خود که همانا مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مجید خوبی زاده در این دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با یادآوری این مطلب که جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد، گفت: بیش از ۹۰ درصد این کانون های فرهنگی هنری در روستاها تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: برای اطلاع از فعالیت ها و هماهنگی بیشتر بین کانون های مساجد در هر شهرستان یک کانون فرهنگی هنری به عنوان کانون معین انتخاب شده است.
 
وی بیان کرد: یکی از اقدامات این ستاد، راه اندازی قرارگاه های فرهنگی با محوریت کانون های معین است تا از این طریق کانون های فرهنگی هنری منطقه به رسالت خود که همانا مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، عمل کنند.
 
خوبی زاده اظهار کرد: در مناطقی که کانون های فرهنگی هنری فعال هستند خوشبختانه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: اقدامات و فعالیت های کانون های مساجد منطقه خودجوش و جهادی است و علاوه بر بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، فعالیت های مختلفی در زمینه قرآن، فرهنگ و هنر انجام می دهند.
 
وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم در دولت مردمی شاهد حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم تا زمینه توسعه فعالیت های آنها بیش از پیش فراهم شود.

پایان پیام/ 586