برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) به مدت ۲ شب در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) به مدت ۲ شب در کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱
مقتدری گفت: آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) به مدت ۲ شب در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع) شهرستان گراش برگزار می شود.

«علی اکبر مقتدری» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، گفت: در سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع)، آیین عزاداری و سوگواری در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در این برنامه حجت الاسلام مستشاری کارشناس برنامه های مذهبی صداوسیما به سخنرانی در وصف رئیس مذهب جعفری می پردازد.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این آیین، حسین شیری و رزمان از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز مرثیه خوانی و نوحه سرایی می کنند.

 

مقتدری عنوان کرد: آیین سالروز شهادت امام صادق (ع) به مدت 2 شب در روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با پنجم و ششم خرداد ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین دعای ندبه نیز روز جمعه 6 خرداد ماه از ساعت 6 و نیم صبح در این کانون فرهنگی هنری قرائت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» با اشاره به حرکت دستجات عزاداری در روز شهادت امام صادق (ع) گفت: این مراسم ساعت 11 و نیم صبح روز جمعه از اداره اوقاف شهرستان گراش به سمت حسینیه «اعظم» این شهرستان برگزار می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این محافل معنوی و عزای امام ششم شیعیان دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691