عزاداری خیابانی کانون «شهید رحمانیان» جهرم در رثای رئیس مذهبی جعفری

عزاداری خیابانی کانون «شهید رحمانیان» جهرم در رثای رئیس مذهبی جعفری

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱
ترابفرد گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، دستجات سینه زنی از کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» به صورت خیابانی به عزاداری می پردازند.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت امام صادق (ع)، کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» اقدام به برگزاری عزاداری به سبک خیابانی و حرکت دسته های سینه زنی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: بر اساس برنامه ریزی ها، این آیین عزاداری از امشب و همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) از کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» آغاز می شود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این برنامه با عزاداری خیابانی به سمت حسینیه «آیت الله آیت اللهی» حرکت کرده و در پایان در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله «سیدحسین آیت اللهی» شرکت می کنند.

 

ترابفرد عنوان کرد: آیین عزاداری و حرکت دسته های سوگواری در این کانون فرهنگی هنری از ساعت هشت و نیم شب برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری نیز در شام شهادت رئیس مذهب جعفری میزبان محبان خاندان اهل بیت (ع) با برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم گفت: این مراسم از ساعت 21 و 30 دقیقه در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

ترابفرد در پایان از عموم شهروندان، اهالی و بچه های مسجد برای شرکت در این آیین های سوگواری دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691