بزرگداشت آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره) در مسجد امام جعفر صادق(ع)

بزرگداشت آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره) در مسجد امام جعفر صادق(ع)

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
مراسم بزرگداشت عالم ربانی و معلم اخلاق آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره) به همت جامعه قرآنی کشور در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم بزرگداشت استاد قرآن و عالم ربانی آیت الله فاطمی‌نیا یکشنبه، ۸ خردادماه با حضور چهره‌های مختلف قرآنی و اساتید قرآن کریم در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌ شود.

 

این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار می شود. در این مراسم اساتید قرآنی همچون حمیدرضا احمدی وفا، سعید پرویزی، محمدرضا پورزرگری به اجرای تلاوت می‌پردازند و حجت‌الاسلام حامد کاشانی در این مراسم سخنرانی و مهدی سماواتی و حمید دادوندی مرثیه سرایی می کنند.

 

 

 

 

آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا(ره) از اساتید اخلاق و عالمان ربانی بودند که اطلاعات گسترده و بیان جذاب و لحن شیرین ایشان، منبعی پرفیض برای جمع زیادی از جوانان و راهجویان به حقیقت بود.

 

ایشان در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی، سال‌های متمادی را در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی و آموزه‌های قرآنی پرداختند و شاگردان و علاقه‌مندان بسیاری از محضر پر فضیلت وی استفاده کردند.وی در کنار مباحث اخلاقی تاکیدات ویژه‌ای به تلاوت قرآن، توجه به ظرایف آن و پرداختن به ابعاد مختلف آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی داشتند.

 

پایان پیام/ 40