آیین تجلیل از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان برگزار می شود

آیین تجلیل از کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: آیین تجلیل از کانون های برتر و شاخص مساجد جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: آیین تجلیل از کانون های برتر و شاخص مساجد جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: به همین منظور نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوه تر این آیین برگزار شد.

 

وی یادآور شد: رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ سومین رویداد ملی فهما بود که سال گذشته کانون های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت ها و برنامه های رواق های ۱۲ گانه این طرح ملی شرکت کرده و تعدادی از آنها با کسب امتیاز لازم به عنوان کانون های برتر فهما شناخته شدند.

 

خوبی زاده بیان کرد: اکنون با حمایت مالی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از برترین های فهما ۱۴۰۰ تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: همچنین در این آیین از کانون های برتر و شاخص فهما، از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدها متان، کتابدار، کتابخانه و کتابخوان برتر نیز تقدیر می شود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز در نظر داریم در حاشیه آیین تجلیل از کانون های برتر و شاخص فهما ۱۴۰۰، نمایشگاهی از دستاوردهای کانون ها بر پا کنیم.

 

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: این آیین سه شنبه آتی با حضور مدیران کانون های برتر و شاخص جنوب کرمان در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586