کانون مصباح محور اجرای پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در علی آباد

کانون مصباح محور اجرای پویش هم خوانی سرود سلام فرمانده در علی آباد

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
علی عبدی نسب گفت: با محوریت کانون فرهنگی هنری مصباح پویش و اجتماع دهه نودی های شهر علی آباد با هم خوانی سرود زیبای سلام فرمانده برگزار می‌شود.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با محوریت کانون فرهنگی هنری مصباح پویش و اجتماع دهه نودی های شهر علی آباد با هم خوانی سرود زیبای سلام فرمانده برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: در همین راستا بچه های گروه سرود این کانون فرهنگی هنری تحت عنوان آوای شهدای علی آباد در حال تمرین هستند تا در این همایش اجرای خوبی داشته باشند.

 

وی ابراز کرد: البته این پویش با حضور گروه سرود آوای شهدای علی آباد و نیز دانش آموزان دختر و پسر دهه نودی سه شنبه ساعت ۱۸ در جوار مرقد مطهر شهید گمنام برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: والدین به منظور حضور فرزندان خود در این پویش می توانند در واتس آپ به شماره 09140621709 پیام دهند.

 

عبدی نسب تاکید کرد: سرود سلام فرمانده کار فرهنگی است که در سراسر کشور به صورت خودجوش و مردمی در حال برگزاری است و ما هم تصمیم گرفتیم در قالب پویش و اجتماع دهه نودی ها این سرود زیبا را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) تقدیم کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در پویش و اجتماع دهه نودی های شهر علی آباد، عنوان کرد: جا دارد از حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آباد برای مشارکت در اجرای این برنامه تشکر کنم.

پایان پیام/ 586