اجرای مرحله دوم توزیع اقلام تنظیم بازار در کانون ‌«منتظران نور» جهرم

اجرای مرحله دوم توزیع اقلام تنظیم بازار در کانون ‌«منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
نیکجو گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، مرحله دوم توزیع اقلام ضروری خانواده ها به قیمت تنظیم بازار میان اعضای کانون انجام شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با راه اندازی فروشگاه در این کانون، اقلام ضروری خانواده ها را برای استفاده اهالی مسجد و اعضای کانون عرضه می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، با اشاره به اینکه اقدام این کانون در عرضه کالاهای اساسی در سال گذشته در چند مرحله صورت گرفته که این مهم با استقبال خانواده ها رو به رو بوده است، افزود: امسال نیز یک مرحله از این طرح به اجرا در آمده و مرحله دوم نیز در حال انجام شدن است.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم از این طرح به زودی در حال انجام است، بیان کرد: در هر مرحله از این طرح اقلام ضروری همچون برنج، مواد شوینده، مرغ، ماسک و الکل ویژه خانواده های عضو این کانون فرهنگی و هنری و اهالی مسجد عرضه شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه کالاهای عرضه شده در این کانون فرهنگی و هنری به قیمت تنظیم بازار و کمتر از فروشگاه های سطح شهر انجام می شود، خاطرنشان کرد: در مرحله جدید این طرح، اقدام به عرضه برنج کرده ایم که با نرخ کمتر و تنظیم بازار میان خانواده های مسجدی در حال توزیع است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز در این زمینه چند مرحله توزیع اقلام ضروری با نرخ تنظیم بازار میان بچه های مسجد انجام شده است، عنوان کرد: مسجدی ها می توانند با مراجعه به فروشگاه مسجد که جنب کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» واقع شده، این اقلام ضروری را تهیه کنند.

 

وی در پایان از بچه های مسجد که زمینه راه اندازی این فروشگاه و عرضه محصولات مورد نیاز خانواده ها را مهیا کرده اند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691