برگزاری سرود «سلام فرمانده» به همت کانون «شهید خادم صادق» شیراز

برگزاری سرود «سلام فرمانده» به همت کانون «شهید خادم صادق» شیراز

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱
صاف نیت با اشاره به برگزاری سرود «سلام فرمانده» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق»، مسجد «آقالَر» شیراز، گفت: این سرود نهم خرداد سال جاری در بافت قدیم با حضور دهه عزیزان رده سنی ۶ تا ۱۵ ساله همراه با خانواده آنان، اجرا می شود.

«مسعود صاف نیت»، با اشاره به برگزاری سرود «سلام فرمانده» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق»، مسجد «آقالَر» شیراز، در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این سرود نهم خرداد سال جاری در بافت قدیم با حضور عزیزان رده سنی ۶ تا ۱۵ ساله همراه با خانواده آنان، اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق»، مسجد «آقالَر» شیراز از همه علاقمندان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و افزود: علاقمندان می توانند برای اطلاع را جزئیات برنامه و ثبت نام در نرم افزار پیام رسان «واتس آپ» از طریق لینک https://chat.whatsapp.com/KjiAq8D7l4tBdXPmO8qwUM وارد گروه مربوطه شوند.

وی گفت: اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی های شیرازی به همراه خانواده آنان با عنوان «سلام فرمانده»، به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» و با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز، سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز، حوزه یک مقاومت بسیج «قمر بنی هاشم (ع)» و پایگاه مقاومت «شهید منصور خادم صادق» روز دوشنبه نهم خرداد ماه ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه در بین الحرمین مقابل شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می شود.

صاف نیت اضافه کرد: علاقمندان برای اطلاع از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» می توانند در نرم افزار «واتس آپ» و از طریق لینک https://chat.whatsapp.com/JmMFlG1l8PeB6FlPexay5F وارد گروه شده و از برنامه های این کانون مطلع شوند.

 

 

پایان پیام/ 130