بزرگداشت جان باختگان حادثه آبادان در کانون «امام خمینی (ره)» جهرم برگزار می شود

بزرگداشت جان باختگان حادثه آبادان در کانون «امام خمینی (ره)» جهرم برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱
بهمن زادگان از برگزاری آیین بزرگداشت جان باختگان حادثه ریزش ساختمان «متروپل» آبادان در شهرستان جهرم خبر داد.

«حبیب بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه ریزش ساختمان «متروپل» آبادان، آیین بزرگداشتی در جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» شهرستان جهرم افزود: این مراسم دوشنبه شب نهم خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» جهرم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این آیین با سخنرانی و قرائت فاتحه برای جان باختگان این حادثه اسفبار و همچنین طلب صبر برای خانواده و بازماندگان آنها همراه است.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: همچنین قرائت قرآن کریم توسط قاریان برجسته قرآنی در این محفل به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی گفت: این برنامه با همکاری و مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و هیات مذهبی خوزستان های مقیم جهرم در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام خمینی (ره)» شهرستان جهرم با دعوت از شهروندان برای شرکت در این مراسم، عنوان کرد: حضور مردم مومن جهرم در مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه آبادان موجب تسلی خاطره هموطنان خوزستانی به ویژه مردم آبادان می شود.

 

به گزارش شبستان، بر اثر سقوط و ریزش ساختمان «متروپل» در شهرستان آبادان که دوم خرداد رخ داد، تا کنون 31  نفر جان خود را از دست داده و بیش از 50 نفر نیز مصدوم شدند.

 

تلاش برای یافتن مفقودان این حادثه دلخراش در هشتمین روز از وقوع ریزش ساختمان متروپل با تمام توان ادامه دارد.

 

همچنین از شهرستان جهرم نیز یک تیم اورژانس متشکل از یک خودروی مجهز آمبولانس و 2 تکنسین برای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه حضور دارند.

پایان پیام/ 691