حضور منبری‌های مشهور در برنامه‌های دهه کرامت مسجد علی‌بن موسی‌ الرضا(ع)

حضور منبری‌های مشهور در برنامه‌های دهه کرامت مسجد علی‌بن موسی‌ الرضا(ع)

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱
مراسم بزرگداشت دهه کرامت با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین هاشمی نژاد، علی پناه، غروی، صراف و علوی در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم بزرگداشت دهه کرامت از دهم تا بیست و یکم خردادماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد علی بن موسی الرضا( ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور) برگزار می شود.

 

بنا این گزارش، حجج اسلام والمسلمین سید حسینی هاشمی نژاد، میثم علی پناه، سید مرتضی غروی، عباس صراف و علوی، سخنران این مراسم هستند.

 

این گزارش می افزاید، تجلیل از دختران فعال و بسیجی مسجد علی بن موسی الرضا ( ع) ویژه برنامه این خانه خدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر است.

 

بنا بر این گزارش، کاروان خادمان آستان قدس رضوی، در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) حاضر می شود و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی پس از دست به دست شدن میان نمازگزاران این مسجد، به این خانه خدا اهدا می شود.

 

این مسجد همچنین با مشارکت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه ۱۲ تهران، ۱۱۴ بسته ارزاق میان نیازمندان، در دهه کرامت توزیع می کند.

 

پایان پیام/ 397