برگزاری رویداد ملی استارت آپ «ایثار و مقاومت» در زنجان/ پاتوق فرهنگی در کانون های مساجد کلید می خورد

برگزاری رویداد ملی استارت آپ «ایثار و مقاومت» در زنجان/ پاتوق فرهنگی در کانون های مساجد کلید می خورد

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
به گفته موسوی، رویداد ملی استارت آپ ویکند «ایثار و مقاومت» با نوآوری های تولید و ارائه محتوا در حوزه ایثار و مقاومت دربخش رسانه های نوین هوش مصنوعی، پویانمایی، موشن گرافیک، واقعیت مجازی ، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن، متاورس برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از برگزاری «رویداد ملی استارت آپ ویکند ایثار و مقاومت » خبر داد و گفت: این رویداد با نوآوری های تولید و ارائه محتوا در حوزه ایثار و مقاومت  دربخش رسانه های نوین( هوش مصنوعی، پویانمایی، موشن گرافیک، واقعیت مجازی ، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن، متاورس برگزار می شود .

 

شمس الدین موسوی با اشاره به اینکه بخش ویژه رویداد با موضوع " موزه آرایی" با محوریت شعار"زنجان دیار خط شکنان و غواصان دریا دل" اجرا می شود، افزود: این رویداد  با هدف آشنایی با مفاهیم اولیه کسب وکارهای نوپا و آشنایی با اصول اولیه ارزیابی ایده ، بازارسنجی و طراحی یک ایده متناسب با بازار و نیازهای مشتری، تجربه ارائه تاثیر‌گزار ایده و اموزش مفاهیم اولیه آن و راه اندازی کسب وکار های جدید مبتنی بر راه اندازی تعاونی ها در سطح  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار خواهد شد .

 

وی خاطرنشان کرد: در جهت اجرای هر چه بهتر این رویداد سه کارگاه اصول و شیوه تدوین بوم کسب وکار، شبکه های اجتماعی و تاثیر آن برکسب وکار و نقشه راه هوش مصنوعی روزهای 17 و 19 خرداد ماه برگزارخواهد  شد .

 

موسوی با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های طراحی و تولید محتوا و اثر فرهنگی خلاقانه با نماد اسطوره های جنگ و دفاع مقدس از دیگر اهداف این رویداد است، گفت: افزایش و توسعه خلاقیت و نوآوری در حوزه تولید محتوا و صنایع فرهنگی خلاق، کمک به اشاعه و گسترش فرهنگ هویت ایرانی اسلامی و نمادهای اسطوره های هشت سال جنگ تحمیلی در ایران، بسترسازی و به کارگیری و اشاعه نمادها و نشانه ها و مولفه های هویت اسلامی ایرانی در عرصه تولید محتوا، ارج نهادن چهره‌های ماندگار و تشریع و تشویق تولیدکنندگان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق، ایجاد فضای رقابتی سالم و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تولید محتوا براساس مفاهیم دفاع مقدس، صلح ، فتح ، شهادت ، وطن پرستی ، اسارت ، عشق ، از جان گذشتگی، شجاعت، نماد سرزمین غیرت ، ایثار ، حماسه، خاک ، وفاداری ویرانی، مهاجرت در این رویداد دنبال می شود.

 

در ادامه سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به فعالیت 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان اظهار کرد: افق 1404 کانون های مساجد راه اندازی یک گروه سرود و یک گروه تئاتر در مساجد است.

 

اسلامی با یادآوری اینکه پاتوق فرهنگی در تمام کانون های مساجد استان زنجان کلید می خورد، افزود: در این رویداد می توانید از ظرفیت کانون های مساجد در بخش پویانمایی و موشن گرافی استفاده کنید.

 

وی ضمن اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در کانون های مساجد گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان آماده همکاری در اجرا این رویداد است.

 

پایان پیام/ 693