دهه کرامت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)/از تعويض پرچم تا مراسم عرض ارادت مداحان شهر کريمه

دهه کرامت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)/از تعویض پرچم تا مراسم عرض ارادت مداحان شهر کریمه

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام و المسلمين قاسمي گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت فرارسيدن دهه کرامت و ولادت آن حضرت ويژه‌برنامه‌هاي مختلفي را در نظر گرفته است که از جمله آنها مي توان به آيين تعويض پرچم و برگزاري مراسم عرض ارادت مداحان شهر کريمه اشاره داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی قاسمی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های آستان قدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت و ولادت آن حضرت اظهار کرد: آیین تعویض پرچم گنبد آستان مقدس حضرت معصومه(س) عصر سه‌شنبه 10 خرداد ماه از ساعت 18:45 تا 19:45 در صحن امام رضا(ع) صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ادامه به ویژه‌برنامه‌های شب ولادت حضرت معصومه در آستان مقدس آن حضرت اشاره کرد و گفت: قرائت دعای توسل به میزبانی هیات جانبازان استان قم، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا پناهیان» و مداحی «محمود کریمی» برنامه های شب میلاد حضرت را تشکیل می دهند که پس از اقامه نماز جامعت عشا برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: آیین جاروکشی خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز روز چهارشنبه 11 خرداد از ساعت 7 تا 7:30 صبح در صحن امام رضا(ع) برگزار شده و در ادامه و ظهر روز میلاد پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر «سید رضا نریمانی» مداحی خواهد کرد. همچنین برنامه عصر چهارشنبه نیز متشکل از برگزاری جشن دختران آفتاب از ساعت 17 تا 19 است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به مراسم شام میلاد کریمه اهل بیت(ع) گفت: این برنامه چهارشنبه پس از اقامه نماز جماعت عشا و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «ناصر رفیعی» و مداحی «مهدی رسولی» برگزار می شود؛ ضمن اینکه اجرای تواشیح و سرود از دیگر برنامه های این مراسم است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی در ادامه از برگزاری مراسم «عرض ارادت مداحان شهر کریمه» شامگاه چهارشنبه از ساعت 22:30 تا 23:30 خبر داد و گفت: این مراسم با مداحی «عباس حیدرزاده » و ذاکران شهر مقدس قم برگزار می شود.