برگزاری سلسله‌نشست‌های «ره‌بر» در فرهنگ‌سرای امام(ره)

برگزاری سلسله‌نشست‌های «ره‌بر» در فرهنگ‌سرای امام(ره)

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
در آستانه فرا رسیدن سی و سومین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، سلسله‌نشست‌های «ره‌بر» با موضوع بررسی جریان شناسی انقلاب اسلامی و جایگاه مردم در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) از مجموعه‌برنامه‌های «امام دل‌ها»برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در آستانه فرا رسیدن سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، سلسله‌نشست‌های «ره‌بر» ویژه جوانان با سه نشست گفت‌وگومحور و مباحثه‌ای با حضور کارشناسان و با محوریت مخاطبان جوان و دانشجو در فرهنگ‌سرای امام‌(ره)  برگزار می‌شود. 

نخستین نشست در روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه ساعت ۱۲ با موضوع نظریه‌پردازی و جریان‌سازی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و کارشناس این نشست محمدمهدی عبدخدایی است. عبدخدایی از یاران شهید نواب صفوی رهبر فدائیان اسلام است و در مبارزات این گروه در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شرکت داشته است.

نشست دوم در همان روز و از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و موضوع آن اندیشه سیاسی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است. فروز رجایی‌فر کارشناس این نشست از دانشجویان پیرو خط امام(ره) است که در واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حضور داشته و مدتی نیز مدیریت ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام را بر عهده داشته است. 

سومین نشست «ره‌بر» پنجشنبه ۱۲ خردادماه ساعت ۹ میزبان علاقه‌مندان است و مهدی جمشیدی عضو هیئت‌علمی گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مؤلف ۱۳ عنوان کتاب پیرامون جریان‌های فرهنگی و انقلاب اسلامی کارشناس آن خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در نشست‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در خیابان شهید باهنر(نیاوران)، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۱۰۱۸۸۹ تماس بگیرند.

پایان پیام/ 704