بیش از ۳۰ مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است

بیش از ۳۰ مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است

تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است، گفت: این خدمات با انعقاد تفاهم نامه با نهاد های اجرایی و بخش خصوصی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) در جمع مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه چهار شهرداری شیراز که در قالب برنامه «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: هدف اصلی و مهم از برگزاری نشست با حضور اصحاب مساجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری این است که ضمن آشنایی، ظرفیت ها نیز شناسایی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه نشست ها باید به ایجاد تعامل و تشکیلاتی عمل کردن منجر شود، افزود: از طریق اجرای برنامه های مشترک کانون های مساجد در هر یک از مناطق 11 گانه شهرداری شیراز تلاش می شود تا فعالیت های فرهنگی منسجم شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه دشمن به سمت مساجد و ارزش های دینی باید به گونه ای عمل شود که با حفظ وحدت، فعالیت ها به شکل منسجم و آنگونه که در اوایل انقلاب انجام می شد، پیش برویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بر استفاده از همه ظرفیت ها در امر اطلاع رسانی فعالیت ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت های موجود در ستاد استان برای انعکاس فعالیت ها بهره می گیریم و صدا و سیما، رسانه ها و به ویژه خبرگزاری شبستان نیز اخبار مرتبط با کانون های مساجد را پوشش خواهند داد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه بیش از 30 مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است، گفت: این خدمات با انعقاد تفاهم نامه با نهاد های اجرایی و بخش خصوصی ارائه خواهد شد که شامل اسکان، استفاده از سینما ها، استخر ها و بازدید از اماکن تاریخی و برگزاری اردو ها در باغ های شیراز با همکاری شهرداری است.

خاطرنشان می شود؛ کانون فرهنگی هنری شهید «محمدحسین خورشیدگون» مسجد «سیاحتگر» شیراز در این نشست به عنوان رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه چهار شیراز معرفی و با اهدای لوح تقدیر از زحمات ارزشمند مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 130