معاون سازمان بسیج کشور از کانون «دوستان آسمانی» جهرم بازدید کرد

معاون سازمان بسیج کشور از کانون «دوستان آسمانی» جهرم بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
گواهیان از بازدید و سرکشی فرمانده سپاه ناحیه جهرم از دستاوردها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ادبی و... فعالیت داشته و اعضای کانون در بخش های مختلف خالق دستاوردهای بسیاری هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، افزود: در این راستا شب گذشته «علی مقواساز» معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور با حضور در این کانون فرهنگی و هنری از نزدیک با دستاوردهای بچه های مسجد آشنا شد.

 

وی بیان کرد: مقواساز با حضور در بخش های مختلف این کانون به بازدید از فعالیت های بچه های مسجد پرداخت و ضمن بررسی دستاوردهای کانون در جریان روند این فعالیت ها قرار گرفت.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه ناحیه جهرم همچنین پس از بازدید از دستاوردها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در جلسه ای صمیمانه با حضور مسئولان بخش های مختلف این کانون، از آنها قدردانی و عملکرد و دستاوردهای بچه های مسجد ابزار خرسندی کرد.

 

وی گفت: رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس و احمدی فرمانده سپاه شهرستان جهرم در این بازدید، مقواساز را همراهی کردند.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

پایان پیام/ 691