پویش «مردم امام» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود

پویش «مردم امام» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
پویش «مردم امام» به مناسبت سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پویش «مردم امام» را برگزار می کند.

 

این پویش به مناسبت سالگرد ارتحال جانسور امام خمینی (ره) با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.

 

بر پایه این گزارش، علاقه مندان به شرکت در پویش «مردم امام» می توانند خاطرات خود، اقوام و نزدیکان از زندگی امام، رحلت امام، انتصاب رهبر معظم انقلاب و سالگرد امام؛ را با ضبط و ارسال ویدئو، با نسل های جدید انقلاب به اشتراک بگذارند.

 

فیلم های ارسالی باید به صورت افقی و حداکثر 3 تا 5 دقیقه بدون هرگونه حرکت و تدوین باشد؛ ضمن اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی (نام، نام خانوادگی، استان، کد ملی) از طریق پیام رسان های ایتا، گپ، واتساپ و تلگرام به شماره 09046003032 ارسال کنند.

 

گفتنی است مهلت ارسال آثار 15 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(ع) است و به 200 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدیه 1/000/000 ریالی تقدیم می شود.
 
 
 
 

پایان پیام/ 9