برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س)

برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» بمناسبت میلاد حضرت معصومه (س)

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
شفیعی از برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی»  ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از برگزاری مسابقه ادبی هنری «ریحانه» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز هفته کرامت ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار، شجاع و دلسوزی وجود داشتند که حضرت معصومه (س) یکی از چهره های درخشان و بی همتا بین آنان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران مسلمان ایرانی است، افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) از زنان عفیف و پاکدامن روزگار بود که دختران و زنان جامعه باید به تبعیت از آن بانوی گرامی، حیا را بزرگترین سرمایه خود و حجاب را برگه زرین وقارشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروزه زنان و دختران جامعه ما با الگوگرفتن از سیره حضرت معصومه (س) به نقش و جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا کرده اند، خاطر نشان کرد:  امروز دشمن در جامعه کنونی ما از فضاهای مجازی که خود عرصه وسیع و ارزشمندی برای استفاده و تبلیغ معارف اسلامی است، محبت و لطافت دختران ما را هدف گرفته اند و می خواهند این قشر عظیم و تأثیرگذار جامعه را از درون تخریب کنند.

شفیعی تصریح کرد: دختران پاکترین و معصوم ترین عضو جامعه بشری هستند که در اعصار و جوامع مختلف همواره تحت کوته بینی ها و فرومایگی انسان هایی با افکار پلید و سطحی نگر به مشکلات  عدیده ای دچار می شدند، اما امروز جایگاهی والا و شایسته در جامعه برای خود کسب کرده و به عنوان نسلی موفق و پویا در جامعه به ایفای نقش سازنده خود می پردازند.

وی در پایان در رابطه با شرایط شرکت در این مسابقه ادبی هنری یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در  زمینه های مختلف نقاشی، دلنوشته و شعر و همچنین متن ادبی حداکثر تا 20 خردادماه 1401 به نشانی zzp258@gmail.com ارسال کنند و به 14 نفر از آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130