بچه مسجدی های کانون شهید باکری در تدارک برپایی جشن های دهه کرامت

بچه مسجدی های کانون شهید باکری در تدارک برپایی جشن های دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت دهه کرامت به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۳۰ نقطه از روستاهای محروم و دور افتاده جنوب کرمان به ویژه بخش جازموریان جشن های دهه کرامت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت دهه کرامت به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۳۰ نقطه از روستاهای محروم و دور افتاده جنوب کرمان به ویژه بخش جازموریان جشن های دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن ها همراه با اجرای مولودی و سخنرانی درباره سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

 

وی ابراز کرد: در کنار جشن های دهه کرامت ایستگاه های صلواتی نیز در این مناطق راه اندازی می شود.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: اعضای کانون در این ایستگاه ها شربت و شیرینی توزیع می کنند و همچنین پشت ماشین ها را جملاتی با مضمون ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می نویسند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب  اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با کریمان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در دهه کرامت است.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه با محوریت کتاب سیره اخلاقی امام رضا (ع) برگزار می‌شود بنابراین علاقمندان می توانند از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۳۵۱۶۴۷۸۰۲ فایل کتاب و سوالات مسابقه را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: آخرین مهلت شرکت در مسابقه با کریمان ۲۱ خرداد است و روز ۲۲ خرداد ماه مراسم قرعه کشی برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی ارزنده و نفیسی همچون کمک هزینه سفر مشهد مقدس و کارت هدیه اهدا می شود.

پایان پیام/ 586