برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی در کانون مسجد جامع چالوس

برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی در کانون مسجد جامع چالوس

تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
کاظمی مازندرانی از برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار شد؛ گفت: تلاش شد تا تفسیر موضوعی اخلاق قرآنی در این سلسله جلسات به جامعه هدف منتقل و ارائه شود.

«سید یحیی کاظمی مازندرانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن اخلاق در جامعه یکی از وظایف مهم ماست و تلاش داریم تا جوانان و آحاد مردم جامعه با اخلاق قرآنی آشنا شده و آن را در زندگی خود بکار گیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: برنامه های معنوی مختلفی در طول سال به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار می شود و بصیرت افزایی مهمترین اولویت ما در کنار اجرای برنامه های دینی و ارزشی و فرهنگی در این کانون است.

 

وی از برگزاری سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس برگزار شد؛ گفت: تلاش شد تا تفسیر موضوعی اخلاق قرآنی در این سلسله جلسات به جامعه هدف منتقل و ارائه شود.

 

کاظمی مازندرانی خاطر نشان کرد: سال گذشته هم این برنامه در ایام ذی القعده برگزار شد و امسال هم از اول ذی القعده تا 8 دی القعده میزبان سلسله جلسات بیان اخلاق قرآنی به مناسبت دهه کرامت بودیم.

 

وی یادآور شد: این برنامه معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن انصاریان در مسجد جامع چالوس به مدت 8 شب برگزار شد و امشب آخرین شب برگزاری این مراسم معنوی در مسجد جامع چالوس است.

پایان پیام/ 175