ویژه برنامه جشن و شادی به بهانه میلاد امام رضا (ع) در کانون «دوستان آسمانی»

ویژه برنامه جشن و شادی به بهانه میلاد امام رضا (ع) در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
گواهیان گفت: آیین جشن و سرور سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اجرای برنامه های شاد و متنوع در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز میلاد امام هشتم شیعیان حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، آیین جشن و سرور ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این آیین که با حضور بیش از 500 نفری بچه های مسجد برگزار شد، شامل برنامه های متنوع فرهنگی بود.

 

وی بیان کرد: در این مراسم علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام دستداده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، مولودی خوانی توسط میرزایی ذاکر اهل بیت (ع) انجام شد.

 

گواهیان ادامه داد: در ادامه این آیین، گروه سرود 50 نفره «حضرت رسول (ص)» که متشکل از خردسالان مسجدی بود در وصف امام رئوف (ع) به اجرای برنامه پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر عناوین این آیین جشن و شادی، اجرای برنامه نمایش طنز بود که توسط گروه تئاتر این کانون فرهنگی هنری برگزار شد و شور و شادی را به این آیین بخشید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: اجرای مسابقه فرهنگی میان حاضران و شرکت کنندگان در این محفل که عموماً بچه های مسجد تشکیل می دادند بخش دیگری از این مراسم جشن و سرور بود.

 

پایان پیام/ 691