«شمس الشموس» اثر گروه سرود کانون نسیم صبای بچه‌های مسجد رونمایی شد

«شمس الشموس» اثر گروه سرود کانون نسیم صبای بچه‌های مسجد رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
نظری گفت: از سرود تولیدی «شمس الشموس» توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان لردگان به مناسبت میلاد امام رضا (علیه السلام) رونمایی شد.

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد: «مهدی نظری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از رونمایی سرود «شمس الشموس» اثر تولیدی گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» استان چهار محال و بختیاری خبر داد و افزود: این سرود در نماز جمعه شهرستان لردگان رونمایی و اجرا شد.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان لردگان تصریح کرد: این سرود با همکاری مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و دفتر امام جمعه شهرستان لردگان تولید شده است.
 
 
نظری ادامه داد: همچنین به مناسبت دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) سرود «ای صفای قلب زارم» نیز توسط گرود سرود نسیم صبا تولید شد.
 
 
وی افزود: گروه سرود نسیم صبا در طول سال با تولید و یا بازخوانی سرود در همه مناسبت های مهم  فعالیت مستمر داشته و اجرای سرود های پاتوقی در مناسبت های مختلف در اماکنی نظیر گلزار مطهر شهدا، خیابان ها و میادین اصلی شهر و  پارک ها و ... برنامه ای است که به صورت مستمر در فعالیت‌های این کانون پیگیری می شود.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان لردگان افزود: تبدیل کردن شهرستان محروم لردگان در استان چهارمحال و بختیاری با فعالیت ها و کسب موفقیت های گروه سرود نسیم صبا به یکی از قطب های تولید سرود در سطح استانی و کشوری و از سوی دیگر گرایش ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در گروه های سرود و تشکیل گروه های جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدارس شهرستان از دیگر موفقیت های به دست آمده کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در فعالیت های تخصصی سرود است.
 
 
وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا نگاهی ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی دارد و اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص در طول سال، مثل تک خوانی و تهیه کنندگی و تنطیم و آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود داشته و اعضای گروه سرود را به عنوان مربی به کانون های دیگر و مدارس و نهادهای درخواست کننده برای آموزش و تشکیل گروه های سرود اعزام کرده است.
 
 
گفتنی است کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق سرود شده است و علاوه بر تولید سرود «مکتب عشق» در وصف سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرود «پیمان جاویدان» به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان ازاستان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اجرا در گلزار شهدای کرمان ، سرودهایی با نام مدافعان سلامت، عیدانه غدیر، کانون خدمت، امام علی(ع)، خم ولایت و ایران را تولید کرده است.

پایان پیام/ 9