پایگاهی در طرح غنی سازی اوقات فراغت موفق است که جوانان را به مساجد جذب کند

پایگاهی در طرح غنی سازی اوقات فراغت موفق است که جوانان را به مساجد جذب کند

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
حجت الاسلام حسینی نسب با تاکید بر همکاری و هم افزایی نهادهای فرهنگی و پرهیز از موازی کاری و تاکید بر دعوت از طلاب جوان در فصل تابستان، گفت: پایگاهی در طرح غنی سازی اوقات فراغت موفق است که جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع غنی سازی اوقات فراغت و بررسی امور جوانان با اشاره به اهمیت توجه به جوان و نوجوان و تربیت دینی و اسلامی آنان افزود: اوقات فراغت بهترین فرصت طلایی برای تبلیغ معارف دینی در بین جوانان است.

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه در اسلام اوقات فراغت وجود ندارد بلکه بر استفاده بهینه از وقت تاکید شده، گفت: از منظر اسلام هدر رفتن وقت از هدر رفتن مال و ثروت بدتر و خسارت بارتر است.

 

وی با بیان اینکه باید در برنامه های اوقات فراغت به مسائل دینی و دیگر نیازهای جوان و نوجوان توجه شود و  چرا که قلب جوان مثل زمین خالی است و هر چه در آن افکنده شود، قبول می کند، گفت: باید با محتوای غنی اسلامی ذهن و قلب پاک جوانان و نوجوانان به سمت ارزشهای اسلامی متمایلتر شود.

 

حسینی نسب با بیان اینکه بر اساس نامه امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام به امام حسن علیه السلام در نهج البلاغه، تربیت زمان خاصی دارد و باید قبل از آنکه قلب و ذهن جوان و نوجوان مشغول مسائل دیگر شود به تربیت او اهمیت داشته شود، گفت:  فصل تابستان یک فصل است و زمان زیادی است و از طرفی آسیب های اجتماعی در کیمین است و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی مصون می کند.

 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با تاکید بر همکاری و هم افزایی نهادهای فرهنگی و پرهیز از موازی کاری و تاکید بر دعوت از طلاب جوان در فصل تابستان، گفت: پایگاهی در طرح غنی سازی اوقات فراغت موفق است که جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کند.

 

حسینی نسب با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان گفت: تکمیل استخر و سالن ورزشی فوتبال در گوزلدره از مطالبات جوانان است.

پایان پیام/ 693