توزیع جهیزیه بین ۳ خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

توزیع جهیزیه بین ۳ خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
الیاسی از توزیع جهیزیه در بین ۳ خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مهم در دهه کرامت امسال با تلاش کانون مسجد و به همت کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در اسلام هیچ چیزی بهتر از خدمت به مردم نیست و شادی ما با کمک به محرومان، ایمان و تقوا گره خورده است. و در این راستا با همه توان پای کار کمک به نیالزمندان هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از برنامه های مهم ما در دهه کرامت در کنار برگزاری جشن ها و مولودی خوانی و دستگیری از نیازمندان بود که با قوت اجرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اهدای جهیزیه نوعی رزمایش همدلی و احسان برای کمک به خانواده های کم برخوردار است که در دهه کرامت اجرایی شد.

 

الیاسی از توزیع جهیزیه در بین 3 خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مهم در دهه کرامت امسال با تلاش کانون مسجد و به همت کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی شود.

 

وی یادآور شد: 30 میلیون تومان جهیزیه به 3 نوعروس روستای گرجی محله بهشهر در دهه کرامت اهدا شد تا جوانان ما زیر سایه امام رضا(ع) زندگی خود را آغاز کنند.

پایان پیام/ 175