اوقات فراغت به ميزباني کانون مسجد حاج صمدخان رشت در قالب اجراي طرح «تابستان داغ»

اوقات فراغت به میزبانی کانون مسجد حاج صمدخان رشت در قالب اجرای طرح «تابستان داغ»

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
حسيني، از اجراي طرح «تابستان داغ» با هدف ارتقا و استفاده بهينه از اوقات فراغت به همت کانون فرهنگي هنري مسجد حاج صمدخان رشت خبر داد.

« علی حسینی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از گیلان با تاکید بر لزوم غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان اظهارکرد: در هجمه فرهنگی امروز که دشمنان کودکان و نوجوانان را در تیررس حملات خود قرار داده‌اند بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی به‌ویژه در تابستان افزوده شده است.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری حاج صمد خان رشت با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های تابستانی در مسجد حاج صمدخان با عنوان عنوان «تابستان داغ» افزود: این برنامه‌ها در قالب‌ کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.
 
وی از برگزاری طرح تابستان داغ در بیش از ۹ رشته خبر داد و تصریح کرد: آموزش مداحی، داستان‌نویسی، بازی‌های فکری، فن بیان و اجرا، سرود از کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت ۱۴۰۱ است.


 
حسینی آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس‌ها را تا پایان خرداد اعلام کرد و گفت: فوتبال، بدمینتون، پینگ پنگ و فوتبالدستی از رشته‌های ورزشی است که برای جوانان عضو کانون برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان با بیان اینکه این کلاس‌ها ویژه سنین ۱۰ تا ۱۷ سال است، افزود: علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۹۳۰۹۳۵۳ تماس بگیرند.