اجرای طرح « تابستان داغ» در مسجد حاج صمد خان

اجرای طرح « تابستان داغ» در مسجد حاج صمد خان

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
حسین از برگزاری کلاس‌های تابستانی با عنوان «تابستان داغ» در مسجد حاج صمد خان رشت خبرداد.

« علی حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تاکید بر لزوم غنی سازی ایام فراغت دانش آموزان اظهارکرد: در هجمه فرهنگی امروز که دشمنان کودکان و نوجوانان را در تیررس حملات خود قرار داده‌اند بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و تربیتی به‌ویژه در تابستان افزوده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حاج صمد خان رشت با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های تابستانی در مسجد حاج صمدخان تحت عنوان «تابستان داغ» افزود: این برنامه‌ها در قالب‌ کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، قرآنی و ورزشی اجرا خواهد شد.

 

وی از برگزاری طرح تابستان داغ در بیش از ۹ رشته خبرداد و تصریح کرد: آموزش مداحی، داستان‌نویسی، بازی‌های فکری، فن بیان و اجرا، سرود از کلاس‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت ۱۴۰۱ است.

 

حسینی آخرین مهلت ثبت نام در این کلاس‌ها را تا پایان خرداد اعلام کرد و گفت: فوتبال، بدمینتون، پینگ پنگ و فوتبالدستی از رشته‌های ورزشی است که برای جوانان عضو کانون برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه این کلاس‌ها ویژه سنین ۱۰ الی ۱۷ سال خواهد بود خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می تواننند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۱۹۳۰۹۳۵۳ تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/ 84