انتشار ویژه نامه «مهربان ترین خورشید» به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

انتشار ویژه نامه «مهربان ترین خورشید» به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
شفیعی از انتشار ویژه نامه «مهربان ترین خورشید» به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» با تبریک فرا رسیدن یازدهم ذى القعده، سالروز میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت این ایام به فضایل اخلاقی و کریمانه و شخصیت والا و سیره امام رضا (ع) اشاره كرد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اگر كسی از اهل بیت (ع) پیروی كند، در مسیر هدایت و صراط مستقیم حركت كرده و گرفتار انحراف و گمراهی نخواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه پیشوایان معصوم شیعه (ع) هر کدام به نوبه خود سرچشمه کمالات و منبع فضایل و صفات عالی انسانی محسوب می شوند، افزود: امام رضا (ع) در تمام سال های امامت خود نسبت به آگاه سازی مردم سکوت نکرد و تا آنجا که قدرت و امکان دارد در بیداری عمومی نسبت به شرایط سیاسی زمانه تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه در سیره امام رضا (ع) رفتارهای فراوانی یافت می شود که دلالت بر کرامت انسانی دارد و باید سرمشق ما قرار گیرد، خاطر نشان کرد: ائمه اطهار (ع)، معدن علم و سرچشمه دانش حکمت و اخلاق و معارف عالی انسانی بوده و به تمام علوم مورد نیاز بشر آگاهی کامل دارند.

شفیعی، در ادامه امام رضا (ع) را مایه فخر و مباهات ایران زمین دانست و تصریح کرد: تاریخ شیعه مملو از خاطرات مهربانی امام رضا (ع) است و به عنوان دست مهربانی خدا در بین خلق، عاشقان و شیفتگان را مورد عنایت قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) در بین ما به عنوان امام مهربانی شناخته شده است، ابراز داشت: امروز در ایران اسلامی، مردم ما در خط ولایت حركت كرده و در این مسیر همواره ایثار و از خودگذشتگی داشته و دارند و این فرهنگ برگرفته از سیره و سنت اهل بیت (ع) است و اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی کشور به بركت وجود اهل بیت(ع) و تبعیت از ایشان است.

شفیعی از انتشار ویژه نامه «مهربان ترین خورشید» به مناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و گفت: در این ویژه نامه مطالبی همچون پیام زندگی علی بن موسی الرضا (ع)، خورشید در خاک، چشمه همیشه جاری، در محضر نور، گلبرگی از آفتاب، عطر یادها و ... آورده شده است.

 

پایان پیام/ 130