بهسازی مدرسه یک روستا در جهرم با تلاش بچه های مسجد در کانون «منتظران نور»

بهسازی مدرسه یک روستا در جهرم با تلاش بچه های مسجد در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
نیکجو گفت: با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم یک مدرسه در روستای «خادر» بهسازی می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تلاش برای آبادانی ایران اسلامی به هر طریق ممکن بر هیچ کس پوشیده نیست و هر فرد به نوبه خود و در حد توانش قدمی را برای عمران و آبادانی کشورش بر می دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: از آنجا که دسترسی به امکانات در مناطق محروم کمتر از دیگر نقاط است حفظ و حراست از منابع موجود در این مناطق ضروری است.

 

وی بیان کرد: در راستای این هدف و به منظور گام برداشتن برای آبادانی کشور، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» فعالیت های جهادی را پیشه راه و مسیر زندگی خود قرار داده اند.

 

نیکجو عنوان کرد: بچه های مسجد در اقدام جدید خود، سعی دارند تا مشکلاتی را از یک روستای محروم بردارند بدین سبب و به منظور ایجاد فضای مناسب درسی و آموزشی برای دانش آموزان روستای «خادر» نوسازی مدرسه این روستا را در دستور کار قرار دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجدی ها قرار است طی 10 روز کاری، این مدرسه را بهسازی کرده و یک محیط مناسب را برای دانش آموزان این روستا فراهم آورند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم گفت: برای این منظور اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال هزینه شده که صرف امورات عمرانی این مدرسه می شود.

 

وی ادامه داد: بهسازی کلاس ها، سرویس بهداشتی و محیط مدرسه توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» و گروه جهادی «شهید نعمتی» تا حصول نتیجه در حال انجام است.

پایان پیام/ 691