اردوی شنا در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد

اردوی شنا در کانون «الزهرا (س)» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
حضوری گفت: اردوی شنا با حضور ۵۰ نفری نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ورزش و شادابی به عنوان ضلعی از سلامتی انسان ها همواره مورد تاکید بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی هنری به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، برنامه های ورزشی مفرح و با نشاطی را در برنامه خود دارد.

 

وی بیان کرد: فوتسال، فوتبال، تنیس روی میز، کبدی، والیبال، کوهنوردی و... از ورزش هایی است که در این کانون نسبت به آن اهتمام می شود.

 

حضوری عنوان کرد: با بهتر شدن اوضاع وخیم بیماری کرونا، و فعالیت مجدد استخرها، ورزش شنا نیز دوباره رونق گرفته و زمینه برای استفاده بچه های مسجد از استخرها نیز فراهم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شنا از جمله ورزش هایی است که بزرگان دین نسبت به آن توجه وافری داشته و این مهم در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» مورد تاکید قرار گرفته است.

 

حضوری عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی واحد تربیت بدنی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، برنامه اردوی شنا ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی انجام شد که با استقبال خوب بچه های مسجد همراه بود.

 

وی گفت: در این اردوی مفرح و با نشاط، تعداد 50 نفر از بچه های مسجد حضور داشتند که ساعتی را به ورزش مفرح شنا اختصاص دادند.

 

حضوری از زیبایی های این برنامه را حضور دسته جمعی بچه های مسجد در نماز خانه استخر عنوان کرد که بچه های مسجد به محض شنیدن اذان در نمازخانه حاضر و مشغول به اقامه نماز جماعت شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، اظهار کرد: این برنامه با ورود به فصل تابستان رونق بیشتری می گیرد و در برنامه های این کانون در فصل گرم پیش رو به طور ویژه دیده شده است.

پایان پیام/ 691