ائمه‌جماعات صرفه‌جویی برق را ترویج کنند

ائمه‌جماعات صرفه‌جویی برق را ترویج کنند

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
شرکت توزیع برق تهران از ائمه جماعات درخواست کرد، ضمن رعایت الگوی مصرف انرژی در مساجد و حسینیه ها، در سخنرانی‌ها مابین نماز یا بعد از آن، نسبت به ترویج آگاهی سازی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق اقدام نمایند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، شرکت توزیع برق تهران از ائمه جماعات درخواست دارد؛ ضمن رعایت الگوی مصرف انرژی در مساجد و حسینیه ها، در سخنرانی‌ها مابین نماز یا بعد از آن، نسبت به ترویج آگاهی سازی و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق اقدام نمایند.

 

 همانطور که مستحضرید کشور عزیزمان در سال آبی گذشته و ابتدای سال جاری، با کاهش نزولات آسمانی مواجه شده است از طرفی با نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دما مصرف انرژی برق به خصوص در ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ به شدت افزایش خواهد یافت.

 

این امر باعث می‌شود که رعایت الگوی بهینه مصرف انرژی در ساعت مذکور توسط مشترکین به منظور کاهش خاموشی های بی برنامه برق امری ضروری شود. بنا بر این مشارکت و همکاری متولیان مساجد و حسینیه ها در مدیریت بهینه و ترویج فرهنگ مصرف برق توسط ائمه محترم جماعات که از جایگاه رفیعی در بین مردم برخوردار هستند، تاثیر زیادی در رعایت الگوی مصرف انرژی در سطح سطح شهر تهران خواهد داشت.

پایان پیام/ 40