مروری بر فعالیت‌های کانون شهید «مصطفی نوروزی» ساری/ از فعالیت‌های ورزشی تا برپایی جشن تولد برای دهه نودی‌ها

مروری بر فعالیت‌های کانون شهید «مصطفی نوروزی» ساری/ از فعالیت‌های ورزشی تا برپایی جشن تولد برای دهه نودی‌ها

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام نقیبی با اشاره به نقش تاثیرگذار برنامه‌های مسجدمحور برای نسل جدید، گفت: با این هدف کانون شهید مصطفی نوروزی شهرستان ساری با برگزاری فعالیت‌های ورزشی و برپایی جشن تولد برای دهه نودی‌ها سعی بر جذب نوجوانان دارد.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت الاسلام «ابوذر نقیبی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال در جامعه با توجه به فعالیت های متنوع در مقوله های هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، فعالیت های عام المنفعه و ...، نقش تاثیرگذار و مهمی دارند.

 
امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری بیان کرد: کانون های فهما فعال، تاثیر مثبتی در جامعه دارند و نگاه به مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد را تغییر می دهند.
 
وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری، برنامه های متنوعی نظیر کمک های مومنانه، ارتباط با نوجوانان، برنامه های تربیتی، فعالیت های ورزشی، اردویی و جهادی را انجام می دهد که جهت غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری، برنامه‌های ورزشی و تربیتی را در دستور کار دارد.
 
 
حجت الاسلام نقیبی گفت: اقشار مختلف مردم از تمام سنین در کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری حضور می یابند و در برنامه های این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت می کنند.
 
 
وی اظهار کرد: تعامل و درک نوجوانان، همکاری فرمانده پایگاه با امام جماعت در کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی نوروزی مسجد امیرالمومنین ساری، کاهش دافعه ها و افزایش جاذبه ها، گرفتن جشن تولد برای نسل های جدید همانند دهه نودی ها موجب شده تا آینده سازان جامعه در این کانون، حضور پررنگ تر و گسترده ای داشته باشند و فعالیت کانون های مساجد در جذب  جوانان و نوجوانان به این پایگاه ها تاثیرگذار است.
 
 
حجت الاسلام نقیبی، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های مذهبی و مراسم روضه به روضه در منازل را از جمله فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهید «مصطفی نوروزی» مسجد امیرالمومنین ساری برشمرد و تصریح کرد: این کانون به انجام برنامه های ارزشی اهتمام ویژه دارد.

پایان پیام/ 9