برگزاری دوره آموزشی روخوانی و تجوید قرآن در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و تجوید قرآن در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
گواهیان گفت: دوره آموزشی روخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دارالقرآن کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم فعالیت قرآنی خود را برای فصل تابستان برنامه ریزی و تدوین کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه قرار است در قالب آموزش روخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه بچه های مسجد برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه دوره های قرآنی در سه سطح برگزار می شود، عنوان کرد: سطح یک مخصوص افراد مبتدی، سطح 2 ویژه افرادی که یک ترم را گذرانده و سطح سه نیز ویژه افرادی که پیش از این 2 ترم این آموزش ها را گذرانده اند، است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این کلاس ها زیر نظر دارالقرآن «تبیان» آموزش و پرورش جهرم برگزار می شود، گفت: شرکت در کلاس های برای تمام مقاطع سنی آزاد است.

 

وی مهلت نام نویسی برای شرکت در این کلاس ها را تا سوم تیرماه دانست و اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این کلاس ها به دارالقرآن کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» مراجعه کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: آموزش دوره های مختلف قرآنی در ترم های مختلف ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری با اعطای مدرک معتبر برگزار می شود و بچه های مسجد در هر گروه سنی می توانند در این دوره ها حضور پیدا کنند.

پایان پیام/ 691