نشست بصیرتی سیاسی در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

نشست بصیرتی سیاسی در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
حضوری گفت: نشست بصیرتی سیاسی با حضور اهالی مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نشست بصیرتی سیاسی با هدف روشنگری و بهره گیری از کارشناسان خبره این حوزه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نشست ها ویژه اهالی مسجد و اعضای کانون به صورت مستمر برگزار و موضوعات مختلف نیز تبیین و بررسی می شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به ضروت جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری در این باب، اهمیت تبیین مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی ضرورت داشته که این مهم در برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» قرار گرفته است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: در نشست اخیر بصیرتی سیاسی که با سخنرانی توحیدی از کارشناسان این حوزه برگزار شد، وی با نقل روایتی از امام رضا (ع) در باب اوصاف و ویژگی های شیعه و جهاد تبیین به بیان سخن پرداخت.

 

وی با تاکید بر لزوم ارتقای بینش سیاسی میان بچه های مسجد، عنوان کرد: دشمن با اهداف شوم خود سعی در ناامید کردن مردم نسبت به نظام است که می طلبد با تکیه بر جهاد تبیین و روشنگری جامعه توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در پایان اظهار کرد: بدین سبب برگزاری نشست های بصیرتی سیاسی در راستای روشنگری اصحاب مسجد از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده که این مهم در کانون «الزهرا (س)» به خوبی در حال محقق شدن است.

 

پایان پیام/ 691